Bloggintresserade

fredag 28 maj 2010

Du älskar havet....

Så kommer en Lo med Isac på stranden...och pappret jag använt är ett av mina egen gjorda mönster papper!!! Tror tyvärr att solen lyste lite väl starkt och har "bränt" ut färgerna lite. Det är i alla fall Inkidos notpapper som jag krullat upp och distressat kanterna på och satt en spets runt hela cirkeln, vackra Prima blommor med halvpärlor och min journaling skrev jag på remsor. Ser att det absolut inte syns att det står My love i den cracklade ramen....men det gör det i verkligheten hmmmm får nog bli till att blogga en bättre bild på denna Lo när jag kommer hem! Inte så himla ofta som jag är sådär nöjd med det jag gör , men denna Lo ligger mig lite varmt om hjärtat...kanske för att det är ett av mina hjärtegryn som pryder den!!
Nu bär det av på en härlig SPA helg tillsammans med kära Mamma
Kramar på er
Lina

5 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar LO. Jättefin!
    Ha en underbar helg med mamma.
    Önskar att min mamma levt.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag förstår om du blev nöjd med denna lo. Den är jättefin. Skön behaglig blå färg på mönsterpappret du gjort med. Du får ta och visa mig i september på scrapträffen hur man gör så fina mönsterpapper. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fab layout Lina, great colours too
    Hugz Fleur xXx

    SvaraRadera
  4. Hi Lina
    I love love love your scrapbooking layouts the always inspire me to have a go again, used to do lots but cant seem to get caught up with things at the moment.
    back soon love chris xx

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Vad roligt att du sett nu att du vann utmaningen! =) Jag har altrat snygga konservburkar som du kan kika på.

    Ha en härligmorsdag, kramar Ulrica

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina