Bloggintresserade

torsdag 24 juni 2010

Vilken skatt....

Som ni vet så är vi hos svärmor och svärfar och myser...och så fick man förena nytta med nöje! Skulle åka till gammel farmors hus som hon flyttat i från för att se om det var något vi skulle vilja ha och föra vidare i släkten...Gammel Farmor Margit har ju bott i ett gigantiskt gamalt hus (typ 250 kvadrat) och i detta stora hus visade det sig att det fanns skatter på pricken överallt!!!
Titta på denna gamla dock vagn.......den ska vårdas mycket ömt och hamna under fliken altrat kan jag lova!! Tack snälla farmor Margit för att vi fick lov att ta denna under våra vingar!!!
I morgon väntas det att åka hö skrinda till blommplockning och midsommarstångs resande!
Önskar er en trevlig kväll!
Skynda att ta chansen på mitt candy...inte lång tid kvar nu!! Klicka på bilden till höger på sidebaren! Lycka till!!
Kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Underbar!!! Vilken dockvagn...förstår om du är glad att få ha hand om den.
    Ha en trevlig midsommar. Själv har jag bytat bort min morgontur och jobbar kväll.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Ååååh, den är helt underbar!!!!

    Vad tråkigt att du haft problem med kommentarerna, jag har ju saknat dom... Men jag fick denna, om swappen!!

    Trevlig midsommar, vännen!!! Jodå, tanken är att vi ska dra ner till Trädgårdsföreningen i stan för att kika på folkdans, stångresning och dans kring stången. Men dansen, den får maken och dottern stå för!!

    Kraaaam

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina