Bloggintresserade

fredag 6 augusti 2010

Bind it all i pennform och DT album åt Scrap&Hobby...

I gårbloggade jag detta Bind-it-all album i pennform hos Scrap&Hobby!
Jag verkligen älskar att göra album i alla former och modeller...det är fler på gång!!
Ser bara fördelar med att ha en BIA-apparat för den går att integrera i alla möjliga projekt, att tex "dutta" i hålen med distresser eller acrylfärger så att det blir fina mönster och dessutom är den inte så dyr och stor!! Kommer visa lite av vad jag gör med min Bind-it-all innom kort här i bloggen!
Vill ni veta lite mer om mitt album kika gärna in hos Scrap&Hobby!! Ha en härlig dag! Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Lina, this is so gorgeous, it really is. hugs chris xx

    SvaraRadera
  2. Snyggt.... måste titta närmare!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina