Bloggintresserade

torsdag 5 augusti 2010

Välkommen i en kruka....DT updrag

Denna altrade kruka bloggar jag idag på Scrap&Hobby , tyckte att den kunde passa i värmen!!!
Titta in på bloggen för jag har bloggat ett bonus alster idag!!!
Glädjande nyheter för er som är anmälda till träffen, fler sponsorer har slutit upp och jag ska försöka hinna blogga och lägga upp detta på trådarna lite senare. Nu måste mina hungriga små troll få sätta sig till bords innan det blir kris...man måste ju alltid förekomma...eller hur??!
Många kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Vilken fin kruka du altrat! Sommrig och havig!! Grattis också till vinsten inne hos Vilda! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Sååå fin, ska springa in till Scrap&Hobby sen, och beundra även där.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina