Bloggintresserade

onsdag 4 augusti 2010

Blingigt Tack....

Nu är det bara tre plaster kvar att fylla på träffen i September...sen är det fullt!!! Det ska bli så himla roligt att få öppna dörrarna och släppa in alla pyssel sugna! Jag kan tala om att det smids planer för mycket roliga händelser under helgen och i gårkväll kom min Dt-mamma Maria och sköna Sari hit direkt efter stängning på Scrap&hobby. Med lite go mat i magen for vi till lokalen där vi ska hålla till i September.
Längtar tills vi får hälsa alla välkommna och vill passa på att påminna om att det går bra att förbeställa redan nu inför träffen (skriv på din beställning att du är deltagare). Under helgen står
Scrap&Hobby med den fina servicen att vi kan handla på kort så vi inte behöver ta med sig stora kontant högen!! Det är ju så tungt att bära när man har så mycket annat att kånka på!!! Fniss!!
Kortet jag gjort är fyllt med mist och maskning som inte syns.... och det är ju en smula trist när man jobbat lite...men men...massa Prima-blommor och bling, precis som vanligt. Jag vill också slå ett slag för den mysiga bubbel-stansen från ek . Den är så andvändbar och har precis fått flytta hem i min (lilla) stans samling!
Idag bloggar jag några sköna alster här!!
Ha en trevlig kväll
Kram Lina

5 kommentarer:

  1. Its another work of art Lina, truly gorgeous.
    hugs chris xx

    SvaraRadera
  2. Hej igen vännen!

    Underbart! =) Har du kikat förbi min nya blogg? Annars gör det, då skulle jag bli glad!

    Ha det gott, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  3. Åh så kul det skall bli....längtar :)

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart kort!!! ja, den stansen ska kan man nog föra upp på önskelistan!! Sååå fin!

    Längtar som en tok till träffen, men lyckas inte så bra med att spara in pengar. I nästan samma takt som jag säljer av grejer, hittar jag nya begagnade stämplar jag bara MÅSTE ha! Suck... Inte bra med dubbla pysselträffar, helgerna efter varandra.... hihihi, undras vems fel det är, som bokat in mig så?!?! Nåja, din är först, sen fyler jag ju år, så ska väl förhoppningsvis kassan fyllas på lite!

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  5. Kortet blev jätte fint! Ett bra tips att inte stansa hela vägen runt, tack. Jag längtar också till träffen men har börjat nojja lite över hur jag ska orka hålla mig vaken...Jaja det får bli som det blir, STOR kram.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina