Bloggintresserade

måndag 30 augusti 2010

Det är min födelsedag i dag....

Hej på er alla!!
I morse hade pappa A åkt till jobbet och jag hörde hur John viskade till Isac att han inte skulle gå så tungt i trappan, det brukar nämligen låta som en smärre elefant när han skuttar ner men i dag smög dom tysta som möss och John dirigerade lillebror att hämta ut juicen ur kylskåpet och ta fram flaggan vi brukar ställa på födelsedagsbrickan. Oj vad det stökades på i köket...och jag låttsades sova som en stock förståss!!
Båda två kom sedan upp till mig och lillebror i sovrummet och skrek glatt Mamma det är din födelsedag i dag!!!!!!
Vilka underbara ungar man har...man blir alldeles varm i hjärtat!!!
Inte så dumt att få frukost på sängen av sina små!!!
Här är lite saker jag fått och inte bloggat ännu. Först helt appro på en dag kom det ett jätte roligt kort från Petraso med plåster och ett sår på och en liten påse med mini-plåster och cammoflageband i!! Tack snällaste Petra, kortet förgyllde verkligen min dag!!!! Man kan väl säga att det varit en smula mycket tråkigheter som hänt den senaste tiden utan att gå in på det allt för mycket men roliga saker händer också och jag ska dela med mig av detta alldeles snart!!
Den underbara lilla pysselbyrån har jag fått av min snälla granne Camilla och hon har dekorerat den med mina favoriter....fjärilar!! Jag kan säga att jag blev otroligt glad och rörd av denna pressent!! Massor med Tack Camilla och Ronny och tack också Camilla för att du hjälper mig att baka och handla inför träffen!!! det är guld!!
Jepp...pojkarna har handlat till mig också, ett litet mini strykjärn som jag ska ha som pysseljärn istället för vårat vanliga stora!! Så nu önskar jag er alla en härlig dag!! Kramar Lina

12 kommentarer:

  1. Av någon anledning så har jag toooootalt missat att du fyller år idag, hur kunde jag?!?!?!?!?!?! Nåja, hoppas du nu får en superduperunderbar födelsedag!!!! Många grattiskramar skickar jag till dig via cyberspace!! (Snart får jag ge dig en kram på riktigt, hihi!!)

    SvaraRadera
  2. Ett JÄTTE GRATTIS från mig till dig!
    Ha,en bra dag!

    Många kramar!

    Carina

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS från en anonym men icke okänd beundrare.....

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen!! Kram, Pling

    SvaraRadera
  5. Hipp hipp Hurra!!!
    Grattis på din födelsedag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen Lina!

    Hoppas du får en fin födelsedag.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  7. Totalt missat... men kanske bra för då är du ett år yungre...GRATTIS hjärtat!


    Petraso

    SvaraRadera
  8. Ett stort grattis på din födelsedag!! Nu är det nedräkning...
    Massor av födelsedagskramar från mig...

    SvaraRadera
  9. Grattis på din dag, Vad härligt att få börja dagen så
    KRam

    SvaraRadera
  10. Stor bamsekram till dig på din födelsedag! vilken fin liten byrå du fått och vilka söta små killar som gör frukost till mamma! Hoppas att du haft en toppendag! Nu ses vi snart! Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Grattis Lina! Jag visste inte att det bara skiljs 10 dagar mellan våra födelsedagarn - lustigt! :)

    Jag ser att du skapat MASSOR sen jag var här sist! Jag har panikscrappat så gott jag kunnat för jobbet och allt det andra som ställer krav på mig men jag har inte hunnit hålla mig uppdaterad med bloggvännerna! Men tänk, på lördag ses vi! Ska nu genast ta reda på hur jag kan åka upp.

    Kram och grattis igen!

    SvaraRadera
  12. Grattis i efterskott... jag tyckte att jag såg ngt sådant på fejsan - men sen tappade jag minnet som vanligt...

    Grattis i vilket fall - även om jag är ngn dag sen...

    Vad kul att du fick ett strykjärn... Den är ju vansinnigt söt och väldigt praktisk... (jag har ju en själv... höhhhöh)

    Och vad mycket fint du har pysslat ihop... En ny blog header, distress-låda o en helt fantastisk tag...

    Keep up the good work - och grattis till gäst-dt-perioderna i UK... Ska nån vara det - så är det du!!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina