Bloggintresserade

tisdag 31 augusti 2010

Bind-it all med Tim Holtz och Inkido......

I dag visar jag ett Bind-it all album med formen av ett kaffefilter., men allra först vill jag TACKA så mycket för alla gratulationer via kommentarer , sms, telefon och mail !!! Tack snälla ni och till Marina snällaste vännen som skickade ett vackert kort...du e för go!!! Det är mysigt att fylla år även om man blir ett år äldre!!!
Nu till albumet som jag gjort i craft för att det ska tålas att bläddras i. Tanken är att det ska ligga i SCRAP&HOBBY butiken så att kunderna lätt ska kunna se alla färgerna och med lite inspiration in i mellan så att pyssel knölarna börjar jobba!!!
Allt material jag använt finner ni såklart hos Scrap&Hobby + en hel massa roliga fräcka nyheter!! Känns som om lilla butiken snart exploderar av allt nytt...men så ska det ju vara! Nyheter är ju alltid roligt och går som smör i solen!!
Första bladet på insidan rymmer en del av färgerna på Stickles skalan och sedan fortsätter det på nästkommande sida! Jag stämplade först cirklar och satte vardera färg innuti och färgens namn undertill. Lite inspiration med The Greeting Farm på en av sidorna där jag blingat till detaljer med stickles. Blommornas pistiller är också stickles "duttar". Avslutar med en färgsprakande mix av distresser , TimHoltz och Inkido...alla är dom mina favoriter!!! Må så gott kära vänner och tack för att ni tittar in!! I morgon kan jag äntligen dela med mig av min hemlighet!!!
Stora kramar Lina

5 kommentarer:

  1. Underbart album!!!! Som alltid. ;-)

    Åååååh, vad spännande!! Då måste jag komma ihåg att springa in här det första jag gör i morgon!! Kul.

    Ha det gott. Kraam

    SvaraRadera
  2. Jättefint album, jag gillar alla handdjorda album. Det är liksom mer liv i dom oavsett vad som finns i.

    Kram marina

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart album du gjort :D hur fint som helst.. och TACK för du berättade att jag vunnit sir stampalot hi hi, Det var jätte kul
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Hi Lina, wow this is amazing, love everything about it.
    sorry I havent been by so much lately but I have been mega busy. hope you are ok love chris xx

    SvaraRadera
  5. Awesome Lna and what a fab idea! Really nicely done :)

    Thank You for playing at Crafty Cardmakers x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina