Bloggintresserade

torsdag 30 september 2010

Jag har haft tur

Det är så mycket jag inte hunnit blogga än......bilder på alla pyssel duktiga tjejer från träffen... denna underbara candy-vinst från goaste Emmeli, som jag hade värsta turen att vinna, samma dag som tjuvar slangade bensin ur vår bil. Candyt blev det bästa plåstret på såren men kunde tänka sig!! Tack så mycket Emmelie för allt fint du stoppat i påsen!! Klicka på bilden så kommer du till hennes blogg. Ska försöka blogga undan lite här under dagen, och idag är det ju torsdag vilket betyder min bloggdag på Scrap&Hobby...kika dit och se vad jag bjuder på!!!
Vill puffa för att det är Papercraftmässa i Partille i helgen. Här finner du information mm om just detta!

Hoppas vi ses där!!

Kramar till er alla

Lina

Hey there all craftypeople!!
This is a quick post from me early morning... I was fortunate to win this candy a little while back, but due to everyday happenings I havn´t shown it intill now! Thank you Emmeli...the candy rocks!There are some stuff still whaithing to get out here and my plan for today is to show it all to you!!!
Happy crafting peps!!!
Hugs Lina

3 kommentarer:

  1. Ja du Lina, tur har du i att vinna. Inget snack om saken. Bara att gratulera ;)

    Kramiz Marina

    SvaraRadera
  2. Grattis igen till vinsten, väl värt!!

    Tack igen för att du ringde, nu är den goa nyheten bloggad, och logon publicerad i min sidebar.

    Ha det så gott, vännen, kramar

    SvaraRadera
  3. Åh jag blev så glad att du blev så glad! Så roligt när någon vinner som uppskattar det! Du va den väl värd som är så snäll och go och som ordnat en sån fantastisk träff! :D Stor Kram!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina