Bloggintresserade

torsdag 30 september 2010

Lite sköna bilder från träffen i Nol...........

Jag har ju lovat att blogga lite bilder från träffen och här kommer några!! Jag längtar redan tills nästa år då träffen kommer gå av stapeln första helgen i September som det ser ut!
På bilden ovan ser ni två godingar och jag .....Tessan till vänster och Emmeli till höger. Jag är så glad att ha fått träffa så många super duktiga kreatörer och några av dom har jag "pratat" med över datorn länge men aldrig träffat på riktigt så det var enormt kul att få göra detta!
Det är också många helt nya människor som blivit nya vänner nu!!
Scrapträffar är toppen!!!!
Det var trångt som bara den i lokalen men alla samsades fint och skaparglädjen flödade hela helgen dygnet runt!! Scrapande veterinären Gittan kombinerar sitt yrke med sin hobby och använder tom medicin förpackning till att förvara scrapprylar!! Var bara tvungen att få detta på bild!! Jenni i flygande fläng på väg till nästa utmaning......
Det bubblar av skapande bland dessa duktiga deltagare!
Malin tar sig en liten funderareser det ut som! Det var många som gjorde massor av alster och jag som inte är världens snabbaste scrapare var mäkta imponerad......somliga fick ur sig 8 Lo på en dag!!!
WOW!!
Vi satt två eller tre vid varje bord i denna mysiga lilla lokal och dom som ville fick sova kvar....det var många som antog det erbjudandet! Kommer visa bilder på "sovrummen" i ett annat inlägg så småning om !!! Utan sovande scrapare förstås!! Hi hihihi.
Stor kram till er där ute!!!
Lina

2 kommentarer:

  1. Hi Lina this looks like so much fun, is that you in the boots, if so you are are very tall and elegant.

    SvaraRadera
  2. Åååhh ljuvliga flashback! Så roligt vi hade. Jag hade kameran med mig men tog bara ett par bilder, hade inte tid... Har du lust att maila mig några bilder, kanske någon jag fastnat på? Skulle bli så glad! Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina