Bloggintresserade

lördag 30 oktober 2010

Gesso, Tim Holtz, splatter och Prima i en salig soppa i färg.....

Hej på er allihopa!!
Det finns saker att fira...titta på räknaren...10.ooo träffar här på min lilla blogg och 38 underbara följare!!! TUSEN TACK för att ni tittar hit och gör mig så glad varje dag!! Ni betyder mycket för mig och sporrar mig att utvecklas och skapa mera! Det ska vi fira med en Candy tycker jag!!! Eller vad säger ni???
Lördag om en vecka bloggar jag det så håll utkik!!
Jag är också så glad för att ha fått erbjudande att inspirera på lite olika ställen..det spritter i hela kroppen av lycka och vinster med alster och för att alster blivit visade på prominent blogg!!! Ska berätta mer om detta snart, det lovar jag!
Det sprakar av färg på detta omslag till vad som ska bli .....ja, det får ni snart se! Har kladdat och kluddat, stämplat och blåst med sugrör och haft hur kul som helst när jag gjorde detta! Det finns inga gränser till min kärlek att få skapa så här! Inte svårt heller när man avgudar denna lilla varelse som ska bli ägare av detta!
Hello Fellow Crafters!!
Time to celebrate....my counter has passed 10.ooo visitors...I´d like to say THANK YOU
for visiting me and for some of you deciding on becomming a follower...it means the world to me and you inspire me to be a better crafter I will share some more things to be happy about later on I promise, but first of I will let you in on some candy. The candy will be posted next Saturday here on the blog, so be on your toes peps!!
I´m posting a cover today following a sketch at lovelly Colorroom, and I had a blast creating it usig all kinds of stamps , flowers, straws, gesso and tecniques. I just LOVE to create in this way, can you see I´m happy??
Jag har utgått ifrån en skiss hos ColorRoom och det blev en tolkning av mig utan foto! Blommor från You do, Prima och Inkido. När detta bloggas sitter jag på Nordiska Scrap och Stämpelmässan I Eriksberg och jag hoppas att ni tittar dit och gör oss sällskap! Jag kommer sitta i Scrap&Hobbys monter och dema lite under helgen! Ha en härlig Lördag och tack för att DU tittade hit!!! Kram Lina
A close up for you guys, to see the tull and flowers!!
I hope you had fun visiting!!
Have a great day
Hugs Lina

4 kommentarer:

  1. Såååå underbar!!!! Den boken blir ett kärt minne för mottagaren!! Hoppas du nu har supertrevligt på mässan, ha det gott!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Underbar färger och vilka detaljer. Det syns att du haft roligt när du arbetat med detta alster!

    SvaraRadera
  3. Aaah färgstarkt och härlig. Like!

    Å va skoj med erbjudanden. Det får jag hålla utkik efter framöver. :)

    SvaraRadera
  4. Men GRAttis då Lina vad härligt, 10000 besökare.
    Jättekul! Grattis grattis. Och som vanligt är dina saker underbara, finns inga ord kvar snart....Kramiz

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina