Bloggintresserade

tisdag 21 december 2010

Glad överraskning från andra sidan pölen......

Hej hopp!!
Jag har inte försvunnit...ni som följer mig brukar ju få något nytt att titta på varje dag men nu pysslar jag så mycket att det inte hinns blogga...hrm. Ska ta mig i kragen meddetsamma! Skämt å sido så är det lite mer full fräs än vanligt hemma hos oss, liksom hos många andra nu inför jul! Granen står så fint i vårt vardagsrum....pojkarna har klätt den alldeles själv!! Ska visa den så ni får se!
Vi har varit på besök i Stockholm hos vår minsta kusin i helgen som fyllt år.Ni har redan sett en del av presenten hon fick men helheten, den kommer snart. Det är ett album i kanvas och framsidan har ni kanske redan sett tidigare om ni hängt med här ett tag! Jag börjar äntligen komma i julstämning....inte en dag för tidigt! I morgon ska det stekas köttbullar och bakas och köpas det sista på allas önske listor.......våra julkort ligger fortfarande här på bordet och ger mig dåligt samvete. Har nog aldrig varit så här sen med saker men men i morgon åker dom på lådan!
Jo, vet ni....jag beställde lite stämplar från USA för en dryg vecka sedan och i dag damp det ner ett stort flygbrev...i brevet låg detta FINA paket, jag är bara tvungen att visa. Ett paket i rött silkes papper med grönt glittrigt band och företagets logo samt ett personligt tack...(förlåt att bilden är suddig!). Kan säga att det är inte sista gången jag beställer därifrån! Jag har aldrig beställt så förut och det är kanske vanligt att man får sina saker så fint inslagna så här i jule tid men jag blev glatt överraskad och ville dela det med er! Nu ligger det alster på kö och väntar på att visa vilka fina stämplar jag köpte!
Kram och tack för du tittade hit
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina