Bloggintresserade

fredag 31 december 2010

Skisstolkning.... och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Hej kära bloggbesökare!!
I dag är det min tur att inspirera med en skiss och tolkningar tillsammans med Camilla och hennes duktiga DT-teamet hos SkrappaLoss!! Va med och tollka skissen Du med och ta chansen och vinn ett fint pris så här alldeles i början av detta nya år.
Jag har stora förhoppningar om ett bra år och det händer mycket i positiv riktning redan!
Jag vill verkligen tacka er bloggläsare för ett härligt 2010, ni har sporrat mig och gjort mig så glad varja dag med era besök och kommentarer! Jag hoppas att jag under nästa år kan brjuda er på lite nya överraskningar och även lite repriser så som Nol-träffen!!
Välkommen vill jag också säga till er som är ny följare och tusen tack till er som varit med på färden ett tag!! Ni betyder jätte mycket för mig ska ni veta!!
Hello there!!
This is a time for reflection and getting ready to embrase a new year! Crafting wise I had a awsome year together with you blogvisitors and I hope I can inspire and suprise you during 2011 aswell!
I´d like to say wellcomme to my new followers(happy) and a big thanks to those of you beeing around for a while! You all mean the world to me!
Här är min egen tolkning av skissen med lollipop blommor och öljetter.
Man ska se att du utgått från skissen och det ska vara minst en metalldekoration på ditt alster!
För mer information och fler tolkningar titta in hit!
This is one of my own enterpeatations of my sketch and if you feel like following the sketch please do and enter it HERE. Follow the sketch and let some sort of metall decoration fit in your project and you are good to go!
Blommorna är mistade med glimmermist för att få sin klara färg.
Närbild av en av lollipopp blommorna.......... Vill ni läsa mer om tävlingn och hur jag gjort min Lo hoppa in hos ScrappaLoss och häng med!! Lycka till kära vänner! ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR PÅ ER Kram Lina With a closeup of one of the lolipopflowers i´d like to wish you all A HAPPY NEW YEAR!!!!
See you in 2011

Hugs Lina

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar LO!
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. Hi Lina, wow this is special.
    HAPPY NEW YEAR and have a happy 1.1.11 Hugs Chris xx

    SvaraRadera
  3. Vilken härligt monokromatisk LO!

    Det ska bli spännande att få se ert nya hus sedan! (För du ger väl oss bildbevis på bloggen? ;-) ) Låter fantastiskt att du ska fixa träffen ändå, jag kommer garanterat såklart :-)

    Sköt om dig,
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina