Bloggintresserade

torsdag 30 december 2010

Mina top 10 kort 2010...........

Hej kära vänner!!
Vet ni...idag har jag röjt som en stolle i min pysselvrå och packat ner det som jag inte kommer använda fram tills flytten går...känns magiskt...tänk att inte behöva ha en trång liten skrub med stök och oordning utan få inreda ett helt rum med bara pyssel!!! mannen la en skön kommentar idag...Du Lina sa han...kanske inte behöver handla mer pyssel nu på ett tag heheheheh.
Han haaaar så rätt !!!Thihihih.
Igår höll jag på att hoppa ur tofflorna av glädje också...sötaste Marina tutade till på min mail och sa att jag vunnit hos Månadsutmaningen...det är ju bara en ljuvlig avslutning på detta super scrappe år!!
Jag har plockat ut några kort som är gjorda lite olika tider på året och för mig känns det som om det går frammåt och att skaparglädjen hos mig bara växer och växer.
Scrap&Hobby har stor del i detta ska jag säga, alla dessa underbara saker att jobba med som gör pyssellivet till en dans!!
Håll till godo gott folk för här kommer kavalkaden........
Godday Peps!!
I just love going down memorie lane, some of my cards I have allmost forgotten and it´s like a fun reunion in a way! I tryed to pick out cards from early 2010 as well just to be reminded that there is stuff going on in the right direction.
Last night I got an e-mail from a friend telling me I won a prize with on of my LO!!! I think I dom have to put it in the top 10 Lo just cause of that!! Wooohooo happy!!!
There have been a BIG mess in our kitchen today... I started to get all my crafting things packed up for our move...there is quite a lot of thinks in my tiny crafting corner. My hubby made a funny remark...he said...no need to by any more of that stuff in a while hunn...
I think I culd open a little shop hihihihi!!
Here is the my favourite cards of 2010
Tusen tack för titten, imorgon blir det fira av och ett festligt inlägg.
På nyårsdagen kommer en kavalkad av alter och tags
Många kramar Lina
Thank you for popping by today
Hugs Lina

3 kommentarer:

  1. Så otroligt fina saker du gör, har kikat på de vackra layouterna också!

    Gott Nytt År och varma kramar,

    Maarit

    SvaraRadera
  2. WOW!! Vilka härliga kort!! Nu vart jag sugen på att göra kort =D.

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  3. Jättefina alster
    God fortsättning

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina