Bloggintresserade

lördag 25 december 2010

Spännande material......

Hej kära ni!!
Hoppas ni haft en härlig julafton med massor av go mat, nära och kära och så lite paket att öppna! Vi har haft det jätte bra och firat här hemma hos oss med mina föräldrar och vår kära granne!Min fina lillebror har firat nere i Skåne och min mans syskon uppe i Jämtland och Stockholm. Nästa år blir det jul hemma i vårt nya hus i Uppsala!!!!
Efter all julmat och paket öppning har vi åkt pulka i solen idag och haft med varm choklad och fika! Finns inget bättre än att vara ute när det är sån´t här väder.
Det har blivit en del tags gjorda denna jul och här är en spännande en vad gäller materialet i alla fall...kanske tycker ni att den är lite VÄL murrig för att vara en "Lina-tag" men det blev så för att jag ville behålle orginal färgen på fannér biten som tagens bas utgör! Ni ska snart få se vad mer man kan göra med detta coola material!! Jag har stämplat med text och några andra stämplar rakt på fannéren(Tim Holtz och My Paper World)sen har jag använt två olika Tim Holtz bigiz dies stansar, en med snöflingor och en med en fin ren, som fick en vackert stämplad vinge på tunnt kork-ark!! Snöflingorna är täckta med 3D snö och diamond stickles....allt detta material hittar ni hos Scrap&Hobby såklart...världens bästa!!!
Fortsätt njut av julhelgen och tusen tack för att DU tog dig tid att hitta hit!!!
Kramar Lina
Hello fellow Crafters! I hope Christmas treated you well and that Santa brought joy to your home!! We had a lovelly Christmas eve, while dad whent to the store to get some milk..wink wink!! I´ll share some pictures later Thought I´d show you a tag I made from a cool material, think you call it pannel....and cork but I´m not sure.... I hope you´ll get an idea what the material is by looking at it!! Tim Holtz and My paper World stamps made this tag happen along with 3 D snow stickles and bigiz dies with reindeer and snowflakes! Hope you enjoy it allthough it´s a bit on the "dark"side to be a tag comming from me!!! giggles!!! Have a great Christmas weekend Hugs Lina

5 kommentarer:

  1. Härlig tag, det är verkligen roligt med tags.
    Själv sitter jag mest och "päser " med julgotter, imorgon e det slut på friden och jobbet och verkligheten kommer tbx.
    Lilly gumman e forfarande dålig, ligger nu hemma på soffan hos sin pappa och njuter av Eclipse.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. ♫°° Amiga,

    °º♫ Desejo para 2011
    ° • ♫ "O sonho realizado...
    °º ♫°° ♫♫ O amor esperado...
    ° ·. •*• ♫ A esperança renovada..."

    Bj♥s
    Brasil °º♫
    °º
    ° ·.

    SvaraRadera
  3. Åååh så mycket fint du gör! Vilken underbar bloggdesign du fått till oxå, stämningsfull och vacker! Jag vill önska dig en God Fortsättning, hoppas du haft det jättehärligt i jul och att det nyåret blir toppen! Stor Kram Emmeli ♥

    SvaraRadera
  4. Jätte fin tag gumman :)

    Härligt att ni haft en härlig jul...

    Spännande med eget hus :) Underbart :)

    Jaså föddes John 8 veckor för tidigt. Gulligt av dem att göra dagbok.
    När jag förlorade vårt första barn. Vår lille Kevin så gjorde de också så där. Att de stämplade hans underbara små fossingar på hans födelselapp. Super små och söta.

    Ha de gott och lycka till med allt packande.
    När du flyttlasset då?

    Kram kram <3

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina