Bloggintresserade

måndag 27 december 2010

Prima och Inkido Lo med tre turbo grabbar........

Solen skiner och helst skulle jag vara ute och busat i snön med pojkarna....men dom är och badar med pappa A! Jag kan heller liksom inte slita mig från pysselskrubben och passar på nu när det är lugnt i huset!!
Flyttlådorna börjar hopa sig och det känns att det är nära och det ska bli roligt att få komma på plats...tänk att jag ska få ett pysselrum till alla mina saker. Det kommer ta tid att få det klart eftersom vi inte får huset förrän i Maj men uj uj ujj vad vi ska göra fint....det planneras för fulla muggar!!
Har gjort en Lo med ett rykande färskt foto som grabbarna kom hem med från sin kompis M som sitter brevid mina randiga godingar. Polkagrisrandigt, prickigt och återvunna kapsyler och ett tygmärke från en tröja...det blev lite av detaljerna till denna rockiga Lo. Det brukar nämligen vara full fart på denna trio när det körs Bey Blade kamper i hela huset!
Jag har följt en inspirerande skiss hos Månadsutmaningen.
Hey Peps!!
Lovelly crispy day outside today but I´m so stuck in my crafting corner and having a great time!! All of the boys are at the indoor pool playing with dad so I have the house to myself!!
Fresh picture ended up on this Lo today! It´s a dynamic trio of our two boys and one of their friends showing up their new Christmas gifts to oneanother!! bey Blades it the thing....they are battleing it out all around the house and I´m praying for a cellar to not having to hear all the noise when tha blades hit the floor!!! Hihihii!
Inkido och Vivi Gade papper tillsammans med en filt grind från Prima , glittrad med Black diamond stickles. Det var meningen att bokstäverna i kapsylerna skulle cracklas me d crackle accent men det blev glossy flaskan jag fick tag i hihihihi.....tokigt det kan bli i bland!!
Sköt om er nu allihopa och tack för du kikade hit i dag!
Kram Lina
Just a little detailed picture of the Prina felt all blinged up with Black Diamon stickles and the turbo emblem i cut out from a shirt with stains that wouldn´t comme of! T.shirt is in the trashbin and the emblem ended up here!!
Thank you for stoping by today!
Have a great day folks!!
Hugs Lina

5 kommentarer:

  1. Vilken läcker LO! Tack för att du vill vara med i Månadens Utmaning!

    SvaraRadera
  2. Hi Lina, its cold and crisp here too, hope you have had a good christmas.
    your page is gorgeous as do look your boys, such a gorgeous photo.
    hope you are well love chris xx

    SvaraRadera
  3. En riktigt cool Lo, med coola grabbar! Kul att de hade så lika färg på kläderna så att Lo´n blev så fräck i färgskalan. Gillar att du använt massor av glitter! Kram.

    SvaraRadera
  4. Hi Lina

    Great l/o as usual. It's been a pleasure to see all your creations this year.

    Happy New Year and thank you for all your support in 2010.

    B x

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för den fina jultagen, Lina!
    Du rockar fett - som alltid! En suveränt fin bakgrund... (ångrar nästan att jag själv inte tog den där masken - stencilen :)... )
    skoja bara...

    D r ju bara du som kan göra den rättvisa :-).
    Visste du förresten, att det är en prima-stencil?... he he

    Underbart med granarna - ton i ton, de fina bokstäverna och negativen... stora öljetter i nederdelen... orange trassel... rutigt band upptill i tagen... helt magnifikt!!!!

    tack, gumman...

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina