Bloggintresserade

tisdag 28 december 2010

Vintage julklapp.......

Här kommer sista ljuset till pojkanrnas fröknar, lite i samma stil som dom andra men ändå sin egen! Detta är fröken Pias julklapp från Isac och hon blev väldigt glad när hon fick det! Tycker att man vill göra något litet till dessa goa fröknar som gör så mycket för ens små godigar , och som pysslare har jag himmla svårt att köpa något fint färdigt!!

Blir lite trött på mig själv i bland när tiden kanske är knapp och man ändå ska skynda sig att "sno i hop" något från hjärtat! Någon som känner igen sig!! Blink blink!!

Nu ska mannen och jag se en film och ta det lugnt!!

Tusen tack för titten!!

Kramar Lina

Hi there!!

The last of my candle/tag mainia...I have shown a few earlier and I hope I´m not boring you to death......giggles!!!

I assure you there is some other stuff comming up pretty soon, but for now I have to keep it waithing!! I hope Christmas was a jolly good time for all of you and thet Santa was sweet enouge to bring you a little something!!

This will be a quick post from me today since my craftincorner is screaming my name

Happy crafting

and thaks for stoping by!!

Hugs Lina

6 kommentarer:

  1. Absolulty gorgeous Lina, hope you are well.
    Hugz fleur xXx

    SvaraRadera
  2. Jo jag känner igen det där, det ska se arbetat ut trots att man gjort det i en hast för att man har bråttom...jag vet bara hur jag satt med Lillys cupcake album i sista minuten med de sista detaljerna för att jag jobbat. Ljupt andetag och så bara på det så ger det sig.

    Kram Marina....
    åh....julklappen var fin...hihi

    SvaraRadera
  3. Nog känner man igen sig alltid. Haha man blir lite trött på sig själv ibland. Jättefint ljus med tag! Det är roligt att dekorera på ljus, det blir ju så fint! Ha en trevlig dag kram kram Mia

    SvaraRadera
  4. Sååå fint du gjort det på bloggen!!! Gillar det jättemycket :D
    Wow! Jag älskar vintage, och det här var ju huuur snyggt som helst! Förstår inte hur man kan skapa så fint ;)
    Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  5. Nu när jag sett dagens handledning inser jag hur jädra bra den är! Helt magisk!

    Jag strular vidare med blogger...

    Finns d ngt sätt att infoga bilderna på annat ställe än högst upp i inlägget - eller måste man verkligen dra bilderna nedåt hela tiden... Vansinnigt tidskrävande :-(.

    Jag får inte etiketterna att funka... Om du har tid, kanske vi kan språkas vid i telefon i kväll...

    Och kopierandet har jag fortfarande problem med... just vid inläggsskrivandet... jag kunde kopiera och klistra in länkar i t ex mina favvobloggar...

    SvaraRadera
  6. nu tjötar jag på igen...

    jag försökte också lägga in scrap o hobby-loggan som en länk - men när jag valde html-knappen funkade det inte... skall jag välja ngn annan knapp???

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina