Bloggintresserade

fredag 4 mars 2011

DT uppdrag för ScrappaLoss....

Hoppas ni har det bra på fredagseftermiddagen, några av er kanske ska fara på mässa i Karlstad och frossa i allt nytt på scrapmarknaden!! Jag får vänta åka på mässa tills 19-20 denna månaden då det är dax för Ullevmässan i Göteborg. Det ska bli jätte kul och roligt att få träffa några av er!! Längtar!

Hos ScrappaLoss kan man lifta talanfulla "Badankas" coola Lo och så här blev min tolkning. Jag inspirerades av färgerna och stjärnorna och hade en passand bild på John och Isac när dom fick sova på madrass i vardagsrummet under en magsjuka. Jag gillar att se dom hela tiden när dom är kräksjuka så för att få till det la vi dom skavfötters med en gosig fleece filt full med stjärnor. Det var mycket uppskattat och gjorde att magsjukan var ganska ok trots allt!

Ha en riktigt mysig Fredag!!

Kramar Lina

Hi there!

Happy that it´s friday, some time to recharge our batteries and relax a bit. This is a Lo with masking, acrylic-splatter and stars!! Isac and John has a tummy-flu and we decided to keep a close eye on them so we put them on a madrass on the livingroom floor. Wildly appriciated!!!

I did a lift of a very talanted girl "Badanka" and i was inspired by the colors and the stars in her Lo.

Hope you´ll have a great Friday!!

Hugs Lina

1 kommentar:

  1. Underbar LO.
    Väntar oxå på att det ska bli 19-20 mars för då ska jag oxå på mässan i Ullevi

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina