Bloggintresserade

torsdag 3 mars 2011

Pion Design till dörren......Vintage ut i minsta vrå

Hallå!

Vilken dag på jobbet....full rulle med massor av akut sjuka hästar vilket resulterade i att jag kom hem några timmar senare än beräknat! Va gör väl det om hundra år....jag trivs som fisken i vattnet när det händer akuta saker och det är en obeskrivlig känsla när man får hjälpa både djurägare och häst att må bättre. Vi har väldigt duktiga veterinärer som verkligen brinner för sitt jobb och vi som jobbar som djursjukvårdare ser till att alla inneliggande hästar får det där lilla extra för att deras tid hos oss ska bli så bra som möjligt....det kan vara en hink på dörren med favorit godiset, en tur i ridhuset för lite motion eller att spendera sin dag på "sjukhuset" i hagen! Jag älskar mitt jobb!!!! Det var en liten titt på en vanlig dag på mitt jobb.

Jag har visat ett Pion Design alster på Scrap&Hobby bloggen idag och eftersom jag utför "operation röjning" på mitt lilla scrapbord så blir det inget rykande färskt alster....det går sannerligen inte att skapa på mitt bord just nu...kom på mig själv att ligga på knä på golvet för en liten stund sedan i full färd med att göra klart en beställning som ska levereras i morgon...hihihihih Ja, herre gud!!!

Hello friends!!

A busy busy day at work for me today......lots of sick horses paying a visit to our clinic! I love working in the emergency ward.....very rewarding helping horses and their owners to make a bad day swing around!

I made a door-tag for my new scraproom that I´m moving into in May! I used beautiful papers from a Swedish company called Pion design and I think these papers are very nice to create vintage with.

Jag har klippt ut dekorationer från olika Pion papper och stämplat Kreativt kaos med Artemio stämplar. Lite söta blommor från Inkido och kort og Godt där också metalldekorationerna kommer i från. Allt som denna dörr-tag är skapat med finns hos Scrap&Hobby som just nu är fyllt till bredden med härliga nyheter...kika in och titta!!

Some detail pictures for you guys,and Ithink this style is a very typical Lina style....tomorrow I might chock you with a Lo.... It´s no were near vintage! All boyish and cool!

Nu är det hög tid för mig att sätta igång med att organisera pyssel hörnet för i morgon och några dager frammåt kommer det pysslas i warp-speed....snart kommer ni förstå varför!!!

Massa tack för ditt besök idag!!

Kram Lina

With this last close-up it´s time for me to get cracking to make my crafting table presentable again....and workable for that matter!!

Huge thanks for visiting me today!!

Happy crafting

Hugs Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina