Bloggintresserade

tisdag 10 maj 2011

Jag har saknat er...och jag lever i allra högsta grad!!!

Hej kära kära bloggbesökare!!
Jag/Vi lever....i allra högsta grad skulle jag drista mig att säga!! Här är vårt fina, älskade hus som vi ÄNTLIGEN fått boa in oss i! Vilol så gärna dela med mig av hur vi har det och rakt i från mitt hjärta så har jag saknat er förfärligt!! Tusen tack för alla awarder jag fått av er...inte för att jag gjort mig förtjänt av de så lite som jag bloggat på sistone, men dom betyder massor ska ni veta!! TACK söta ni!!
Jag har varit som bortblåst ur blogg och pysselvärlden ett långt tag nu...hade ett jätte dator haveri innan all flytt drog igång( vi har flyttat två gånger sedan jag bloggade sist!!) Från Götet till temporärt boende i Uppsala där vi bor nu och så till huset från det temporära boendet...med allt vad det innebär av städning i ett hus och en lägenhet, adderat med tre busiga små pojkar som packar i och ur i tid och otid!! Dom har varit sååå himla duktiga som klarat av att bo i en liten tvåa i hela fyra månader i väntan på vårt hus! Nu är vi i alla fall på plats och så väldigt mycket har hänt sedan sist...sklulle kunna skriva en hel roman heheheh men jag vill inte tråka ut er, en händelse som hämtat ur en dålig kommedi-film är dock att våran bil brakade i hop kvällen innan manen skulle åka till Götet och jobba hela veckan och jag skulle komma efter(med bilen då) på torsdags kvällen efter jobbet när mormor och morfar kommit för att passa grabbarna så att mannen och jag tillsammans skulle städa ur radhuset i Götet. Snacka om att det ställde till det...allt slutade med att jag stannade hemma och gick till jobbet som vanligt och mina föräldrar passade barnen....ja, ni förstår ju själva...mannen städade ur allting helt själv. Jag är mållös, medalj är vad han borde få!!! Han offrade sig likt en tapper riddare HELT frivilligt!! Jag kom med massa förslag att hyra bil..åka tåg och annat med icke sa nicke!
Hela flytt träsket är nu över för vår del och datorn är hjälpligt igång så nu hoppas jag kunna vara med i pysselvärlden igen, sen är det en annan femma hur det ser ut i pysselrummet...uj ujj uj...undrar när jag ska få ordning där nere!!?? Jag har smygpysslat lite lätt i alla fall och det kommer snart så ni får se det!
Tack för att ni är så gulliga och hälsar på fast att det varit tyst från mig ett tag, ni e bäst!!
Bjässe kramar från mig till er
Lina

6 kommentarer:

  1. Åhhh sååå roligt att få läsa om att flytten har skett och att det gått bra trots att bilen inte ville mer.
    Då tycker småkillarna att de bor i ett stort slott nu kan jag nästan gissa.
    Kul att du är tillbaka har saknat dina inlägg.
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du är tillbaka :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att det ordnat sig med flytt och visst var det skönt att slippa städa ur i Götet hi hi.
    Nä allvar skönt att se att du är tillbaka.
    Kram....

    SvaraRadera
  4. Hej Lina! Å vad roligt för er att äntligen bara kunna tänka på huset nu. Visst är det tråkigt med bilar som krånglar. De ska bara fungera. ha det toppen så länge! Kram kram

    SvaraRadera
  5. Roligt att du äntligen fått komma in i huset,
    du har haft bråda tider, tur att du har en riddare till man ;-D
    Ha det bäst!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  6. Käraste Lina !
    Du är saknad utan tvekan.
    Skönt att det löste sig för er i alla fall.
    Kramiz Marina

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina