Bloggintresserade

fredag 20 maj 2011

Tävling på Scrappa Loss..lifta Ingvild Bolme...priser från Prima

Hej kära blog besökare!

Just nu är jag på reining mästerskap i Bökeberga, Wester hästar så långt ögat kan se och cowboys högt och lågt. Jag är här tillsammans med en veterinär för FEI och tar dopingprov. Lite annat än papperspyssel kan man säga men nära mitt dagliga jobb på djursjukhuset! Detta inlägg bloggade jag från mobilen så det blev lite tokigt, därför har jag uppdaterat det 25/5.

En LO för ScrappaLoss jag gjort där vi fått lov att låna en väldigt vacker skapelse av Ingvild Bolme att lifta. Min tolkning och lift blev som ovan! Vill du se Ingvilds vackra orginal och är du sugen på att vara med och vinna ett pris med Prima godisar sponsrat av Scrap&Hobby kika in på ScrappaLoss och lägg ditt bidrag i linkyn! Du har till 31/5 på dig! Kram på er Lina

Hello guys! Im in cowboy land at the moment, performing medicationcontrol on lovelly Reining horses allong with a vet from FEI! Fun and totally different from papercrafting. I posted this post from my Iphone and...well, lets say it didn´t go according to plan! Giggles!! I have had to rearrange it afterwards!

This is a Lo for ScrappaLoss were we had the wounderful oppertunity to borrow a spectacular Lo from Ingvild Bolme a super talanted and creative girl from our neighbor country Norway. The challenge was to lift her Lo and above is my contribution! I´m not allowed to participate in the challenge because I´m a DT at ScrappaLoss, mine is just for inspiration!

Please feel free to join in on winning Prima goodies sponsored bu Scrap&Hobby

Thank you for visiting, happy crafting

Hugs lina

3 kommentarer:

  1. Det låter helt fantastiskt kul, även för mig som inte älskar hästar. Ingvilds Lo är helt underbar så den liftades direkt! Klart man gärna vinner också men LOn var väldigt kul att göra. Hoppas du stressar lagom. Kram.

    SvaraRadera
  2. UNDERBAR lo :D helt i min smak. Hoppas du vinner *ler*

    SvaraRadera
  3. Utrolig vakker layout, denne hadde du løst bra! Veldig inspirerende, perfekt arbeid.

    Takk som deler!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina