Bloggintresserade

torsdag 22 september 2011

Prima, My Minds Eye= mums...

Hej kära ni!
Tack för att ni är så rara och hälsar på fast att jag bloggar lite lite just nu..... det känns viktigt för mig att säga tack till er och att jag uppskattar er så mycket!!
Idag blir det att riktigt Lina-kort! Tessan en v mina rara DT-kollegor på Scrap&Hobby kom och puffade på mig och sa...har du sett Lost and found papprena från My Minds Eye??? Det hade jag inte och jag tackar Tessan för att hon upplyste mig om detta...jag ÄLSKAR dom papprena!!!! Dom finns i både 6x6" och 12x12" och jag adopterade genast en paper pad med 24 ljuvliga dubbelsidiga papper...önskar bara att jag hade tagit två!!Baksidorna är lika fina som framsiorna nämligen!!
Jag kunde inte låta bli att göra ett Shabby Chic kort för att jag tycker att dessa papper passar så fint till det!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!
kram på er
Lina
Hello Guys!!
The weather over here has started to get a bit colder and it is much darker when I comme home from work. I feel that this card makes me linger in summertime just a while longer. I LOVE the colors and patterns of these MME-papers they spoke to me at once!!!
I decorated my card with Prima flowers and a lace-flower made from devine Inkido-lace.
As you know allready I´m swamped at work and there is all these scrap-ideas going around in my head not beeing able to get out since i have so little time...feels like my head is going to explode!! Giggels!!
Well I´d better go down to my scraproom for a bit before my bed starts to scream any louder for me!!
Thank you very much for visiting
Hugs Lina

4 kommentarer:

  1. Visst är de papprena helt underbara.
    Ditt kort är sååå snyggt

    SvaraRadera
  2. Underbart kort.
    trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tittar förbi och önskar dig en skön helg och bara säger sådär förbigående att dina kort är jätterara.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt kort Lina, helt underbara papper!
    Ha en riktigt mysig helg!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina