Bloggintresserade

måndag 21 maj 2012

Kreativitet behöver inte betyda papper.....






Hej på er i solen!
Hoppas att ni alla fått en gnutta sol idag! Här har det gassat hela dagen och grabbarna och jag har varit lediga idag och vatt lite kreativa i trädgården.
Stooora krukor med vackra blomster i.....






Syns att mamman i huset älskar hortensior:))
Dessa sitter utanför Johns fönster.





Lite hortensior på trappen också och nu gäller det att hålla liv i allt vi planterat..... Tur att vi har tre små hjälpredor!!!
Ikväll efter nattningen bär det av ner i mitt pysselrum för lite mer kreativitet!!

Må så gott alla ni där ute

Kramar Lina

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Så fina blommor. Ja visst kan man vara kreativ utanför pysslerummet. Själv fixade jag iordning lite på vår altan igår. Måste iväg till blomsteraffären och köpa blommor. Hortensior är väldigt vackra. kanske blir det en sådan och några pelargonior blir det nog med. Det är så roligt att göra fint!!
    Ha det fint Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina