Bloggintresserade

söndag 29 juli 2012

Prima BAP july.............


 Hej på er!!
Jag glömmer tid och rum nu när det är semester....dagarna bara swishar förbi och massa kul händer undertiden. Det bli fina minnen att scrappa tänker jag då i min skaparsjäl!!
Här har jag skapat efter fina skissen hos Prima. Prima BAP och det blev en sida i min ARTjournal som nyligen köptes in.




Hello Guys!!
Summer is here and I´m on leave from work spending loads af quality time with my family:)) I just enjoy it so much that I loose space and time...I just realized it is end of july!!!! Wooops.... best send my page of... this is my take on Prima BAP July. I had so much fun with this sketch allthougn´h the ppictures of Isac is a few years old...I´m never going to be able to scrap them all......:))



Det är lite olika material på min sida....mist, gesso, structure paste, acrylfärg, gasbinda, stämplar och lite doodling och fussycutting!! Isac spenderar en dag bland djuren och sitter på dessa bilder inne i ett gethägn fullt med små busiga getter som hoppade hej villt!!




I used som different kinds of materials and teqnicues on my page, doodling, fussycutting, stamping, gesso, structurepaste, stickers and runny acrylicpaint and ink.......loads of fun and a destroyed t-shirt, that is what happened during the process:))
The page is about Isac our boy sorrounded by goats jumpingabout, him beeing a bitt apprehensive at first but getting into the groove:))




Jag fick aldrig fångat det roligast ögonblicket under denna dag tyvärr. Det var en liten get som hoppade upp på ryggen på Isac med det är något vi aldrig glömmer och hur vi skrattade!! Det kommer stå i min journaling på andra sidan så att han kan läsa det när han blir större:))




Sad to say I wasn´t able to capture the most fun happening during the day whan a little baby goat jumped up on Isacs back and looked perfectly content with her accomplicement:)) Isac on the other hand had a different oppinion:))


Hoppas ni har det bra där ute allihop och njuter av sommaren!!
Kramar från mig
Lina




Thank you for stoping by today guys:))
Happy crafting to all of you
Hugs Lina


Paper
# 843229 Pixie Glen
# 843526 Printery Collection
Stamps
Cling mount #551063
Flowers
#555474
#526504
Alphabet stickers
# 554323

1 kommentar:

  1. Jättefin sida du har gjort! Härliga färger! Ha en skön semester! Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina