Bloggintresserade

fredag 3 augusti 2012

Minialbum Dylusions och Reprint





Det var längesedan jag gjorde något album men det är ju så roligt:))). Detta är inte stort men lite bilder och text ska det få plats är det tänkt.




Det är lösa tags som man kan skriva på, pappren jag använt kommer från Reprint och stämplarna från Dylusions och Reprint. Allt hittar du såklart hos Scrap&Hobby!!




Abumet är ju bara i startfasen, bilder, text och mer dekorationer ska in! Jag väntar med spänning för på Söndag kommer min pysselkompis Tessan hit och då kanske något av mina mini album blir färdiga!!!
Har ju en tripp till Kolmården att scrappa om!!
Det lär bli pyssel så vi storknar!!!




Sista uppslaget med den fina personliga stämpeln jag fick av Petraso:))) är så glad för den.
Jag har distressat alla kanterna med Dark Bark, och använt några Martha Stewart-stansar.




Här är de lösa små tagsen.... lite rosa måste vara med:)))



Så till sista sidan, körde lite på stjärntemat då det redan fanns i dessa fina papper. Så nu återstår det bara att sätta in bilder och bli klar.
Kramar till er alla
Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh jag älskar minialbum, jag beställde lite wire till min BIA av Sari så jag kan göra fler album....ditt var så fint.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Så läckert!!och i så fina färger.
    Ha det gott...

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina