Bloggintresserade

lördag 16 januari 2010

Valentin

Första Valeninkortet ut!! Kanske ett kort i okonventionella färger men jag såg direkt ett Alla hjärtans kort framför mig när jag såg pappret från Bo Bunny.Jag flippde ut fullständigt och belamrade detta kort med dekorationer.Om Reija tittar noga så ser hon att det finns lite av hennes saker jag fick i vintage paketet som jag vann!! Tänkte att detta ska få fara iväg till Scraptorget. Tre olika färger i cs och ett mönstrat papper är använt + utstansade bokstäver(metro) och hjärtan, och så lite egen ritade hjärtan som följer formen i Bo bynnys hjärta. Adornit mini bokstäver chalkade med chesnut roan. Alla kanter är så klart ruggade och chalkade. I öljetterna knöt jag en rosett av grovt snöre. Embossade små hjärtan i guld innuti det gula hjärtatBand , blommor och glitterstick, spets och ståltråds hjärta fick också plats!.....man kan tro att kortet är minst en Kvadtat meter hi hi hi! Insidan av kortet är dekorerat med brun och gul cs, lite spets och stämplade bakgrunds hjärtan! Kram Lina

5 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att inte allt måste va i rött. Superfin!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag var här i morse och nu när jag kommer hit så har du lagt upp nytt super fint Valentin kort underbara färger som du har använt dig utav:) Det bevisar att man inte behöver andvända bara röda hjärtan, tack för inspirationen:)
    Å kan man göra någon annan glad med några räder så bjuder jag mer enn jättegärna på det:)Tack snälla för ditt besök och dina gulliga ord hos mig det blir man mycket GLAD för:) Trevlig kväll på dig, kramis från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  3. Du fick mig att skratta Lina! Så mycket du har gjort på detta underbara kort, man blir alldeles yr av alla tekniker och små fixerier! :D Kul att du fick användning för vintagesakerna med! Jag hade faktiskt gärna tagit emot ett kort i kvadratmeterstorlek! Jag skulle lägga mig på det och pilla på alla pärlor, spets och chalkade bokstäver hela natten! Hi hi hi.

    SvaraRadera
  4. Så snyggt kort!!!! Älskar kort som är överbelamrade med dekorationer!!

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Oh Wow!!!..this is So Beautiful!!...I love all the hearts and lovely details!!..Hugs, Ila

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina