Bloggintresserade

måndag 8 november 2010

En chans att vinna....... Jag firar!!!

Collection closed!

Winner will be announced on Friday!

Good luck to all of you!!

Nu är det äntligen dax för lite candy här i bloggen! Det firas 10.000 träffar och nästan 400 inlägg!! Jag vill ge tillbaka lite till alla er goa besökare och är ni sugna att vara med och ta chansen på detta candy så är det bara att lägga till sig på In Linkz nedan...

  • låna bilden på candyt och lägga den på sin blogg med länk hit, det är allt!! Glöm inte att klicka på Add your link nederst i detta inlägg!

Vill man lägga sig som följare blir jag mycket glad men jag vill att man ska göra det för att man tycker om sakerna jag gör! Twisten med det här candyt är att det börjar med inget i lådan...men för varje person som deltar lägger jag i en pyssel pryl, så godiset kan bli JÄTTE stort om det vill sig väl!!Lådan mäter i alla fall 12X12!! Jag lovar att godiset kommer smaka gott och ha välkända namn i potten!!!

Klicka bara på add your link! Stort lycka till! Kram Lina Everybody can enter I´ll ship worldwide! Har du ingen blogg går det bra att lämna en kommentar för att delta och är du på facebook kan du lägga upp bilden där! Candy time!! I´d like to share some goodies with all of you lovelly blogvisitors as a thank you for comming here making my day! I celebrate 10.000 visitors and allmost 400 posts!! Thank you for celebraating with me!!
  • All you have to do to enter is post the candy picture with a link to this post on your blog and you are good to go!! Do not forget to add you link below!

If you decide on becoming a follower I´d be thrilled, but I want you to do so just cause you like the things I create!! There is a twist to this candy peps... the box starts of with nothing inside and for every one entering I´ll put some thing in and I promice there will be some well known names to the "crafty world" in this candybox!! I´ll let you in om a little secret thogh...the box is at least 12X12!! Good luck to all of you!! Hugs Lina

46 kommentarer:

  1. Är jag först ut...??? Tjohoooo!!!! En sådant här blogg-godis vill man ju inte missa... Det kan ju bli precis vad som helst som dimper ned i den lådan... Det gillar jag!!!!

    Kramar till dig Lina...
    Och kom ihåg en sak...
    ...

    andas...

    SvaraRadera
  2. Wow Lina! Tack så hemskt mycket för denna fantastiska chans till massa pysselsaker, jätte spännande!!! Kram.

    SvaraRadera
  3. Du är la underbar tjejen!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Stort, stort grattis till alla besökare, vännen!! men inte är det konstigt, med alla dessa läckra saker du hittar på!! Ha det gott, kram kram!!

    (Och tack för din goa kommentar tidigare idag!!)

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla besökare Lina!
    Men det är bara så skoj och följa dig och se vad du hittar på här näst. Du är en otrolig inspirations källa.

    Lycka till alla ni som bloggar och ger oss som inte bloggar en boost i pysslandet!
    Många kramar, Karolina

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med också, ser ju dina saker på Scrap & Hobbys blogg emellanåt! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  7. Jag är mer än gärna med i utlottningen av detta godiset ;D..(har dock ingen blogg.)

    SvaraRadera
  8. Tack för chansen att vinna :) du har så mycket ögongodis att bjuda på när man kommer in till dig.
    Kram linda

    SvaraRadera
  9. så kul tänk om jag skulle vinna . jag är med

    SvaraRadera
  10. Är också med och firar din bloggcandy! Men tydligen blev det nåt strul med min thumbnail då jag länkade, men kanske det inte gör nåt :)
    Spännande då innehållet är hemligt!

    SvaraRadera
  11. Klart jag vill vara med att fira, JÄTTEGRATTIS!. Nu har jag aldrig tur att vinna så jag har så gott som slutat vara med i såna här evanemang. Men för att ditt paket ska bli stort så måste jag va med och sen så hoppas jag på tur förstås.

    Bamsekram Marina

    SvaraRadera
  12. Stort Grattis till alla besökare och alla dina inlägg, du är en stor inspiratör för många så det är inte konstigt alls! :D Kram på dig Vännen! ♥

    SvaraRadera
  13. Klart jag vill vara med och fira,GRATTIS!!!
    Vilj gärna lägga mig som följare oxå!
    Lägger candyn i min sidebar.
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  14. Grattis va roligt att ha haft så många tittare/ Elin

    SvaraRadera
  15. Så klart jag vill vara me doch fira! GRATTIS till så många besökare! :)

    SvaraRadera
  16. Jag vill också ta en lott, och gratulera dig till så många läsare! Härligt!

    SvaraRadera
  17. JÄTTEGRATTIS till din fina blogg och alla besökare. Tycker det är extra-kul att du låter icke-bloggare vara med (naturligtvis eftersom jag inte har någon blogg)./Katta

    SvaraRadera
  18. Vilken spännande blogcandy som bara växer och växer! :) Hoppas på turen såklart!
    Och grattis till alla besökare och följare till din fina blogg.

    SvaraRadera
  19. Hej; hittade just din sida, självklart vill jag bli en följare även om jag inte behöver det
    för att vara med i din Candy.

    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  20. Hallåj!
    Jag är en följare av din blogg via bloglovin sen länge! :-) Å nu har jag skrivit om ditt candy inne hos mig - under fliken bloggcandy! ;-) Fick inte riktigt till det med linky men jag hoppas det blev ok?
    Kram

    SvaraRadera
  21. Hej Lina

    Många grattis till 10000 besök!
    Brukar kolla av dej dagligen för att se om du har lagt upp något nytt. Du uppdaterar nästa omänskligt ofta ;-)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  22. 10000 besök, det är bara att gratulera. Kom hit via en besökare hos mig och jag är gärna med i din utlottning. Jag länkar. Välkommen in till mig, jag har också en utlottning. // Eva

    SvaraRadera
  23. Vad spännande :D
    Hoppas det var okej att jag la länken i min sidomeny?!

    /Carita.

    SvaraRadera
  24. Grattis till alla besökare!
    Har tittat in hos dig ofta, men av någon anledning, som jag inte själv förstår?, aldrig lagt till mig som följare.
    Men nu är det gjort, och av den solklara anledningen att du gör helt fantastiskt fina saker som man aldrig kan se sig mätt på :)
    Länk till dig finns i min sidebar.
    Ha det gott,
    Annelie

    SvaraRadera
  25. Men oj vilken spännande blogcandy! Den vill jag jättegärna vara med på.
    Och självklart grattis till de 10000 besökarna!
    /Susanne

    SvaraRadera
  26. Vilken underbart spännande BloggCandy.
    Nu hoppas jag bara på massor med tur.
    Kramisar

    SvaraRadera
  27. Underbar bloggcandy!

    Grattis till 10 000 besökare.

    SvaraRadera
  28. Jag försöker lära mig det här med bloggandet och har lagt till mig som följare...har en blogg sen ganska lång tid, men först nu börjar jag förstå funktionerna kring det hela.

    Tar gärna chansen att vinna, tycker det är en jättefin blog du har!

    Sofie

    SvaraRadera
  29. Så spännande! Vilken härligt spännande blogcandy!!!

    SvaraRadera
  30. Grattis till antal besökare samt inlägg, inga dåliga siffror! :)
    Otroligt spännande candy måste jag tillägga!

    Jag har länkat i min sidebar samt blivit följare av din fina blogg.

    SvaraRadera
  31. Superkul candy!!!
    Har lagt länken som sidebar på min blogg.

    SvaraRadera
  32. Nu har jag lagt till mig här ! :) Får se om man har tur!!

    SvaraRadera
  33. Grattis från mig också!!!
    Det blir ju roligare att blogga om det finns följare, läsare mm.

    Charlotta

    SvaraRadera
  34. Lina, thanks for great surprise!!!
    Hugs. larisa. xx

    SvaraRadera
  35. I love all your fabby projects... super job! Great giveaway posted it on my wall! I also have a giveaway if you are interested and a thing called Trade it Thursdays come check it out.... scrapmethis.blogspot.com Merry Christmas!!!!!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina