Bloggintresserade

torsdag 15 oktober 2009

Inte helt färdigt!

Har blivit jätte inspirerad att göra criss cross kort...(scrappiz).och det kommer komma en del sånna här kort i olika tappningar de närmsta dagarna, massa på lut!! Hi hi.
Känner att jag kommer ha mycket nytta av underbara blomm diesen...Om man drar i "rutiga tåtarna" kommer det upp ett papper med rivna chalkade kanter som man kan skriva på.
Till bröllops kortet har jag använt Duddlebugg papper och inkido stämpel, lite filt blommor och en utklippt fjäril från ett glitter stack papper som jag handlat för läng sedan....det var med hjärtat i halsgropen jag "slaktade" detta ljuvliga papper, men men

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina