Bloggintresserade

torsdag 29 oktober 2009

Till en nykommling!

Tänkte att jag skulle ge mig på att göra en påse för första gången och påsen är till en nykommling här i världen! Dessa små mirakel som kastar ens liv upp och ner på HÄÄÄRLIGT sätt. Den här lille killen e hu go som helst!!! Började med ett stort ark blå kartong...och sen var det till att biga,använda dubbelhäftande tejp, biga, tejpa..... och dekorera fint. Valde att ha tags för vikt,längd och födelse datum. Tror nog att det kommer bli fler påsar för mig för det var väldigt kul att göra.Med denna babypåse deltar jag I scrapptorget.wordpress.com tävling, gå järna dit och titta på alla fina bidrag och lägg en röst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina