Bloggintresserade

söndag 18 oktober 2009

Va e väl en bal på slottet

Ja...tänkte göra som alla andra scraptokiga idag och åka till mässan...men ödet ville annat. Lillebror har hög feber och då finns inget annat än att vara hemma och se till att han mår bra!!! Det kommer onekligen en välkänd mening flygande i tanken....Va e väl en bal på slottet?? Men valet är enkelt Lillebror kommer i första rummet och tänk va pengar jag sparat i dag+ att undertiden liten sov städade jag min pyssel hörna!!!!! Det e såå fint nu och lillebror sitter och suttar nöjt på sin tumme i min famn. Stora pojkarna ser på bio med Pappa efter en eftermiddag med korvgrillning i godavänners lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina