Bloggintresserade

söndag 15 november 2009

Bidrag till house of inspirtions cybercrop!

Denna Lo är gjord utefter en skiss på cropen!Barnens kusin Linnea fick va med!!! Jätte kul att delta i en cybercrop(min första)fast jag inte tänkt från början. Jag höll precis på att ladda ner min bild på ett pyramidkort(bloggar det i morgon kväll!) när sidan stängde....försent ute!!! Typiskt mig, men ett bidrag hann med i alla fall!! Har verkligen jobbat på i dag mellan alla andra göromål i hemmet! En Lo, 4 små kannor, ett pyramid kort och ett nästan klart tri fold julkort!!Men så e klockan över tolv också! Det har varit en toppen pysseldag!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin LO! =) Tack för omtanken om make up artist! Vad gullig du är! Jag har en vän som redan har erbjudit sig att hjälpa mig, men tack ändå! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Härliga färger och så gillar jag de små ringarna du gjort =)

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina