Bloggintresserade

söndag 8 november 2009

En alldeles underbar pysseldag!!

Tacka alla goa pyssel tjejer som kom till Scrapträffen i dag!!! Det samlades verkligen kreativa pyssliga tjejer,både kort och Lo makare...sen kan ni ju bara tänka vad som hände!! Flinka fingrar och skarpa pysslar hjärnor satte genast i gång att spotta ur sig det ena fina alstret efter det andra....somliga i rasande takt och andra....lite mer makligt!! Hihihi...men väldigt vackra Lo´s och kort skapades under hela dagen, kommer blogga lite av dessa under veckan! Som tur var hade vi Ylva på Scrap´n joy med oss så vi kunde handla när egna materialet tröt...eller bara för att man var sugen på lite nytt......som alltid! Det jobbades, byttes ideer och material för att kunna delta i dagens utmaningar som sponsrades av INKIDO och Scrap´n joy. TACK säger jag för dessa toppen priser!!!!!! Som annordnare till denna träff var det min uppgift att se till att hålla denna pyssliga hord mätt och belåten och det hoppas jag att jag lyckades med! Min snälla mamma hjälpte till massor, hämta mat, fixa i köket och hjälpa mannen att passa busiga pojkarna! Tack alla för en super kul pysseldag! Bilder kommer bloggas innom kort! Kram och gonatt kära vänner zzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina