Bloggintresserade

tisdag 3 november 2009

Nu närmar det sig!

Sista förberedelserna inför träffen håller på! Plannerar vilka lo´s jag ska göra och vilka bilder som ska scrappas. Full fart är det på julpysslet också...bloggar lite innomkort! Jag gillar verkligen att jul pyssla även om man just nu önskar att det var fler timmar på dygnet.Inte bara roliga saker händer ju som bekant...fick i dag besked att vår mitten kille 2 1/2år ska byta dagis i januari(de e snart!!!!!!!!!!)Finns inte plats där han är nu....samma dagis som storebror för övrigt men han är på storbarns avd dörr i dörr! Ja nu snurrar det i huvudet....var ganska inställd på att skola övermitten grabben till brorsan på en toppen avd innom det snaraste,men inte, nä det blir till att ta bilen och åka till ett nytt dagis på nystartad avd en bit bort och lämna på två ställen.Vårt dagis ligger två min här i från..gång väg!Ibland görs det inte enkelt för oss föräldrar och BARN! Tänk hur det blir när minstingen också ska på dagis och jag börjar jobba........vill inte tänka på det!GE MIG STYRKA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina