Bloggintresserade

fredag 6 november 2009

Vinsten är här!

Idag kom brevbäraren med massa kul saker! Tack Lina Kinell för de vackra vinmarkörerna,jag är jätte glad!!! Nästa roliga grej var en DVD med dagisbarnen jag hade när jag var hos BÄSTA dagmamman Ellen(Mausi)Cederholm.Med ögonen fulla i rörda tårar försökte jag titta på alla dessa goa barn vars namn och personlighet jag aldrig kommer glömma, och har man träffat Ellen och Rolf Cederholm minns man dem för livet,finns inte många som är så underbara som dom!! Vårdar denna DVD ömt!!

1 kommentar:

  1. Hej Lina!
    Jasså du har också fått en DVD av Ellen? Mamma och pappa hade med fått en, dock har jag ju inte hunnit se den ännu. Väntar med spänning på ett tillfälle att titta på den och minnas gamla goda tider :)
    Hoppas att allt är bra med er!
    Kram Louise

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina