Bloggintresserade

onsdag 23 december 2009

Nu lackar det!

Ja kära vänner! Nu är det nära...man skyndar att hinna klart med allt och alla klappar, färdigköpta och handgjorda...skulle vara bra om det var en vecka kvar eller hur!!??!! Ja i förrgår kvall när dom två minsta barnen somnat so ville John hjälpa mig att städa i min verkstad( Vi kallar lilla pysselskrubben det)....det låter bättre...så sagt och gjort släpade vi ut allt i köketsom snart var totalt belamrat med papper ,stämplar blommor och diverse pyssel....DIING DOOOONG..... WWWOOOOFFF WOOFF hunden tok skäller och jag snubblar i väg till dörren för att få tyst på stora vakthunden så han inte väcker småfolket som sover sött där uppe! Mannen sitter vid datorn med lurarna på och hör inget! Det är glada grannen Eleonor som kommer med svart vackert album under armen, hon vill ha lite hjälp att dekorera och det säger man ju inte nej till så jag och John vinkar in henne i röran!! Oh herre jä..ar kommer det spontant ur henne!!! Hihihi Men vi makar plats och sen går det av bara farten! Nu fick det bli lite "Light scrapping" för bilderna var redan väldigt fint klistrade men det blev fint i alla fall. Ska försöka blogga något senare! Eleonor kom med en present som tack för hjälpen och det ska bli spännande att öppna! Tack snälla rara!! Annars är det full rulle med jul stöket och granen lyser fortfarande med sin frånvaro men i dag ska den in!!! Måste bara hasta till stan och fixa det allra sista, bland alla andra sillioner människor som ska samma sak,,,, phu. Så nu e det bäst att sätta fart! Kramar till er alla

2 kommentarer:

  1. hihi, ja om jag hade vetat att ni skulle städat ditt lilla pysselrum så hade jag inte knackat på..... Tack snälla igen för att du tog dig tid att hjälpa mig!! En sann vän är du :-) Morfar blev jätteglad!! Hoppas ni haft en mysig jul! Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Hi hii, det var sååå roligt att du kom, jag kommer varken nu eller senare säga nej till pyssel och där till med trevligt sällskap! jag säger välkommen med mer!!!
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina