Bloggintresserade

måndag 8 februari 2010

Fågelholk!

En fågelholk till några som just köpt nytt hus!! Detta lilla bo kan man hänga i fönstret om man vill. Stämplade söta små blommor i lila runt hela nedre delen innan jag fästa i hop den , likaså körde jag den genom Cuttlebuggen (stansmaskinen) och punchade ut ett hjärta så att "fågeln" kan flyga in och ut. till sitt pinne rullade jag en bit lila cs , samma som jag gjorde bladen med. Taket är klätt med en servett i turkos/vit. Om man har lust kan man ju stoppa i biobiljetter så att de nya husägarna får en liten paus i allt flyttande och renoverande! På baksidan sitter två stämplar "Home sweet home" från Maya Road och "Grattis" från Panduro (liten och bra).En stor lila gardenia finns också här och lyser upp baksidan av "Huset". Ha en härlig dag Kram Lina

6 kommentarer:

  1. Åh vad kreativ du är. Härligt hus!
    Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon Marina!!!!
    Tack va du är snäll, ja arkitekten knåpar på ett till som har visning om ett tag!!! hihihh. Dina kyllingar hade passat bra att sitta på pinnen nu!!
    Dom får flytta in när dom kommer!!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Vad läcker modell till dom ska flytta.. Tack för den idén.. ;) Vad dom ska bli glada över den presenten.
    Ha en skön måndag.
    Kram, Britt-Inger.

    SvaraRadera
  4. Tack B-I!!!

    Hoppas att du får en härlig pysselmåndag i holkarnas värld!!
    Kramar till Dig

    SvaraRadera
  5. Fåglar anländer idag tror jag . Hihi....Jag kommer att vidarebefodra ett par mail jag fick från Stämpelhuset.
    Kram

    SvaraRadera
  6. The "eagle" has landed Marina...sååå söta!! Tackar...ska stämåla som en stolle i kväll!
    Kram och tack

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina