Bloggintresserade

måndag 15 februari 2010

Snart är det påsk!!

Känns som om tiden går väldigt fort....nyss var det jul...och innandess midsommar! Man kommer vara 100 år innan man vet ordet av det!! Bäst att man passar på att göra alla de saker man vill! Här är i alla fall ett påskkort ihop satt av en massa spillbitar och "slattar", udda snöre och allsköns brads.och så den Dunder Söta påskkycklingen som "Frideborg" ritat, hon är så duktig, och så säljer hon sina stämplar här. Hon var så snäll och lånade ut sina små skötebarn en stund och dom fick alla fyra flyga hem till mig , för att snart återvända till Frideborgs trygga famn igen!!! Jag bugar och bockar för förtroendet som "kyckling skötare"!! Hihihii! Kycklingen har jag färglagt med TOMBOW pennor, "önskar" och "glad" är stämplat med minisarna och distress.Påsk (" OLIVIA" alfabet) sitter på beige cs rutor som är distressade och en doodlad falsk söm runt och så lite vita doodel streck i bokstäverna. En gul ljusmanchett blomma med en röd ut punchad pistill som fick lila små glitter prickar på sig, på bladen stämplade jag "glad". På rosetten med det randiga bandet sydde jag fast en knapp.... jaaa
det tror jag var det hela!!!
I morgon blir det tokpyssel med Marie om småfolket är på humör vill säga!!! Håll tummarna!!
Är så tacksam för att denna dagen varit så tursam!! Kramar till er alla och TACK SÅ MYCKET för alla rara kommentarer ni lämnar till mig...var och en åker raka vägen in i mitt hjärta!

7 kommentarer:

  1. Hi there lina
    hope you are ok, sorry I haven't been on your blog lately but I have been a bit busy.

    Anyway your card is fabulous, i love it.
    hugs chris xx

    SvaraRadera
  2. WoW, vad annorlunda det blev att se nån annan måla den. Hihi....blev tjusigt kort. Kul att du gilla dom.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt påskkort!! Ja jäklar vilket flyt vi har!! Grattis till stämplarna! Måste vara svårt att välja bland de olika seten!!. Alla seten var ju fina! Hoppas allt är väl med dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Gillar ditt kort.Härliga färger och gullig kyckling från Frideborg!

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt inlägg! Om påsken är i antågande hoppas jag att våren är det med. Fick vårkänslor av det fina kortet!

    Hoppas att allt är bra med er alla, hur har det gått med din fyrbenta älskling? Många kramar Louise

    SvaraRadera
  7. Glad är vad man blir när man ser detta kort :):) Ja, tiden går fort när man har roligt!!!
    Ha en bra onsdag.
    Kram, Britt-Inger.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina