Bloggintresserade

måndag 5 april 2010

Lo till Scrappiz cc

Här är mitt bidrag till teknik utmaningen...man skulle använda sig av 5 olika tekniker jag har RIVIT mina papper på olika ställen, KLADDAT MED ACRYLFÄRG som ett hörn till bilden av godingarna, sen har jag SYTT förhand i min FILT blomma med gröna stygn. Mina bokstäver har jag STANSAT ut med "Grodan" och tillsist har jag RULLAT PAPPER på lite olika sätt, runt ett grillspett och i olika mönsterpapper nere i vänstra hörnet! Tittar man lite noga så sitter det en rulle i Jeanstyg också!!
I dag har vi varit på äventyr hela dagen, först en tripp till Ikea och handlade( ny hall matta) och lite annat smått och gott och sedvanliga mellan köttbullarna, sen ner i plurret i Kungälv för att avsluta med skridsko åkning...så nu har man rört på fläsket!! Hihiii. Perfekt uppladdning för natt pyssel!!! Hela familjen utom jag sover!!!
Må väl och scrappa så det ryker!
kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina