Bloggintresserade

söndag 25 april 2010

Lyrisk.............

Gulliga Emma på Scraplagret jobbar för fullt!!!
I dag trippar jag på rosa moln....det har varit mässa i Kungälv!!!!! Jag hann inte in genom dörren innan jag stötte på Petra och Anna två raringar man bara måste tycka om!!! Mycket tjatter och skratt och shopping!! Landade först hos Emma på scraplagret( hon sponsrar med super fint pris på scrapträffen jag ska ha i September....det kommer bloggas info här i det närmsta!!!) och det var sååå kul att träffa henne personligen. Hon är så snäll och service minded och hade dessutom massor med FINA saker.....Pyssel pengen sa bara slurp och så var den borta ....men det blev mycket fina papper och stämplar köpt hos Emma!! sen gick tåget vidare till alla de andra affärerna och det blev en del till som fick flytta hem till min lilla pysselscrubb!!! Allt visar sig strax här på bloggen....första alstret kommer i morgon!!! Lunchen tog vi i centrum på en sallads bar...Petraso, Anna, Camilla x2, Liselotte, Lisa och Jag...himla trevligt och gott!
Camilla behövde ta ut lite mer pengar innan det var dax att ge sig in och shoppa bland hur nånga pyssel tokar som helst...det var såååå mycket folk!! På vägen till bankomaten var vi bara tvugna att gå in i den mest underbara Blomm/kläd affären "Fröken ros". Lycko kast för mig....trevliga ägarinnan adderade fina saker till min pysselsamling och i min garderob hänger nu en ljuvlig orange sommarklänning och kofta till!!!! Lycka!!!
En väldigt suddig bild på vimmlet bland alla fina scrap affärer! tack för att ni ordnade denna härliga tillställning och hoppas den kommer igen!!
Kramar åt alla er och tack tjej ligan för en super dag!!

1 kommentar:

  1. Ååååh, lycko dig som fått gå på mässa!!!!! Faaast, min plånbok är ju så klart inte alls avundsjuk, hihi!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina