Bloggintresserade

måndag 19 april 2010

Servetthållare till köket...

Gjorde ju om lite i köket för ett tag sedan, men känner mig inte riktigt färdig. Behövde en servetthållare till Ikeas fina servetter med lite udda format så då gjorde jag en i hård kartong som jag klippte som ett måln och målade vit med acrylfärg. Distressade kanterna på själva asken och ruggade det vackra ängel pappret från Inkido på alla ändar och chalkade med en ljuvt turkos färg och för att vara riktigt säker på att det är en servett hållare så fick chipboard bokstäver visa detta.
Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Jättehärlig! Där fick jag en idé. Vill gärna ha servetter framme men har ingen servetthållare jag trivs med.

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Tack för din snälla kommentar på min blogg :-) Extra kul att du skrev för nu hitta jag hit för första gången :-) Vad mycket ursnygga saker du har gjort! Kul med göteborgare också!
    Stora kramar!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina