Bloggintresserade

onsdag 28 april 2010

Turkos rockar......

Kan nog erkänna att jag skulle kunna bli en fan av dessa söta Magnoliastämplar!!! Kortet här har inte fått någon bestämd inriktning ännu för att det är lite hemligt tillvidare, men jag lovar att visa er lite senare. Detta super fina pappret fick jag av snälla butiksägarinnan på Fröken Ros och med Black soot på kanterna passade det perfekt till sjörövarinnan i turkost och gult. Jag måste bara också få hylla pyssel...på något sätt så är det ren skär lycka att man hamnat i detta pyssel så att man har en "fristad" från livet ( som går i 120 knyck) så att man kan hämta andan och focusera på sitt skapande för att liksom ladda batterierna menar jag. Inte så att livet är till besvär på något sätt...men jag tror att ni förstår hur jag tänker!!
Så min medicin och dagens tips...Börja pyssla och träffa likasinnade som brinner för papper och fina saker så klarar man av resten med vettet i behåll!!! Hi hihihi.
Skämt å sido, jag tror i alla fall att man mår gott av att ha en hobby eller bara något annat att vila tankarna på i bland och ska säga att i pysselvärden finns det så mycket goa härliga vänner att man blir alldeles rörd!!
Tjuvkik på nära håll!!!
Pirat Tilda ska få vara med här och här.
För tillfället smids planerna på ny scrapträff och det bloggar jag på onsdag om en vecka men 4-5 SEPTEMBER blir det och alla är välkommna nybörjare som erfarna!!
Nu ska jag gå och fixa kåldolmarna klart så middagen i kväll är räddad!!!
Må väl alla där ute
Kram Lina

10 kommentarer:

  1. Hi there Lina
    wow you do the tilda stamps so well, I love the blue, and the little pirate girl is so so sweet.
    hugs chris xx

    SvaraRadera
  2. TACK!!
    Vilket läckert kort, störtgillar färgen du valt.

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Vilken söt liten pirattjej! Härligt med turkost!
    Kram mia

    SvaraRadera
  4. Hi Lina

    One of those new Tildas I see, and as Chris said, you do them so well. Love the tones of blue, fit the pirate theme very well.

    B x

    SvaraRadera
  5. Kåldolmar!!!! Blev det några över?? Hihi...

    Jättehärligt kort du gjort, gillar turkos.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  6. Thanks for joining us at Polkadoodles your card is lovely

    SvaraRadera
  7. Hi Lina

    your card looks fantastic...sweet colors and your coloring is great :0)))

    Hugs
    Nicole

    SvaraRadera
  8. Darling card - great coloring. Thank you for joining us at Polkadoodles this week.

    SvaraRadera
  9. Jösses vad du är duktig på färgläggning! Härliga färger!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Really lovely card.
    Thanks for entering the Polka Doodles Monochrome challenge.
    x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina