Bloggintresserade

söndag 2 maj 2010

Det kommer snart en dag....

Det har varit en härlig dag i pysslets tecken tillsammans med Camilla P (Aka Raket scrapparen!!!) Hihihi. Pappa A tog med sig alla barnen och for till Slottskogen och var borta hela dagen. IMPONERAD!!!! Camilla och jag vräkte ut oss över hela köket och pysslat blev det! Håller på med ett projekt som kommer ta lite tid, men så fort det är klart kommer jag visa det. Ett kort till Mamma med söta Greeting Farms stämpel blev det i alla fall. Flickan är färglagd med Distress dynor och enkelt med lite mönstrat papper , blommor och fjärilar! INKIDOS underbara mamma stämpel blev "pricken över iet " . Här passar detta in på beskrivningen
Var och hämtade ut mitt vinst paket från Handarbeta då jag vann med Muffinsen för länge sedan...Fina saker och det visar sig innom kort !!Hihiii. Tack Fia för snabb service och tipset om att vänta på nyheterna!!!
Kramar till er alla
Lina

7 kommentarer:

  1. Tack!
    Härligt med pysselträff.
    Jag var inte i Kungälv på mässan. Var ju nere i Göteborg helgen innan och kunde inte åka ner igen.
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Så härligt kort, kändes fräscht tycker jag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hi Lina. This is so sweet. Stunning colours.
    Hugz Fleur xXx

    SvaraRadera
  4. Ja snart e det "Mors Dag" Tyvärr dog min mamma när jag inte fyllat 18 och lämnade mig , pappa oc tre småsyskon. Nu finns ingen kvar och jag e äldst. Jag förväntar mig inget från mina barn bara att de ska veta hur mycket jag älskar dom.
    Ljuvligt kort.

    kramar om

    SvaraRadera
  5. Ah hjälp, jag hade totalt glömt att det är morsdag snart! Min mamma blir alltid lika ledsen om jag glömmer men själv har jag aldrig förväntat mig något. Konstigt... Men fint kort Lina! Jag avundas kortmakare, jag får inte till det med kort vad jag än gör. Och så måste jag säga att vi nog välsignats med likasinnade män. Pappa M var borta i Gunnebotrakterna hela eftermiddagen i dag så jag kunde scrappa och vila lite. Det är ju en bra present till en mamma, om än en vecka för tidigt ;).

    SvaraRadera
  6. Morning Lina

    That colourway is so smart, love your card.

    B x

    SvaraRadera
  7. Beautiful card Lina, the colours are so pretty and the torn paper looks brilliant! :) Donna x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina