Bloggintresserade

onsdag 26 maj 2010

Julkort # 1

Så var Julkortstillverkningen i gång, här har jag använt en hög med INKIDOs fina stämplar och TH´s distressfärger på hudfärgad Cs! En freebee ticket och ett vackert rödrutigt band så var det färdigt...nästa kort ligger på bordet och väntar på att knåpas ihop!! Det har inte blivit pyssel i önskvärd mängd idag heller men härligt besök av Fam Isacsson/Carlsson grillning och rabarbepaj , det tycker vi om!! Har man barn i ungefär samma ålder så går dagen som smort!!
Det kommer mera blogg saker om en liten stund...måste ju bara visa fina blommorna jag fått av min kära vän Marina!!
Kram så länge!
Lina

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Ett jättevackert julkort.Gillar färgerna och den lite slitna looken!

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Wow Lina what a gorgeous card. Love the aged feel to it.
    Hugz Fleur xXx

    SvaraRadera
  3. Hi Lina I am loving this one so much with the stamping and tearing this has a vintage look to it which I adore and that ribbon is a great touch

    Hugs
    Lorraine x

    SvaraRadera
  4. Åh neeeeeeeeej, inte jul....jag har ju inte haft semester än.hihi...

    Vackert va det....men den biten får vänta för min del.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt julkort Lina! Kram Mia

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina