Bloggintresserade

måndag 31 maj 2010

Julkort # 2

Tycker att lilla söta råttan/musen från VILDA STAMPS är helt oslagbar....vill ha med den överallt!! I love It!! Coola hästen kommer också där ifrån ...och lite från mig hihihi!! Carina har ritat den sååå fint!! Här ser man den i brun...men den passar väldigt bra som skimmel i inlägget under tycker jag!! Skimmel är min absoluta favorit färg på hästar!! Inkido stämplar finns som bakgrund och på bären på järneken har jag duttat stickles!
Hilding är färglägd med Brusched Corduroy och Black Soot och mössan är Peeled Paint, på det vita... ni vet luddet på luvan satte jag Glossy Touch från panduro för att få till känslan riktigt!!
Då var man en millimeter på väg med julkorten ......fniss fniss...än är det långt till jul!!!
Jag vill tacka så mycket för alla rara kommentarer ni lämnar efter er här hos mig, det uppskattar jag massor!!
I morgon ska jag berätta något helt galet roligt!!!
Kram Lina

1 kommentar:

  1. HI lina
    I wonder if you have come back down to earth yet!! after your lovely win.
    your christmas card is so lovely it made me smile.
    hugs chris xx

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina