Bloggintresserade

söndag 16 maj 2010

Till en grabb....

Ännu en lånad stämpel...väldigt bra att man kan göra så tycker jag...även om det är väldigt roligt och bra att ha i sin egen samling, kan bara känna att det är bra att kunna provmåla innan köp!! Tacksam för det Petra!! Hihiii.
Igår var Camilla P (Snabbscraparen) här och pysslade med mig...alltid lika trevligt och vet ni...hon är alldeles galen!!!! Hon hade med sig en hel paper stack och den var till mig...svårt att riktigt kunna säga tack för denna underbara gåva!! Cammilla...jag är dig evigt tacksam, du är så snäll så jag inte riktigt vet vad jag ska göra med dig!!! TUSEN TACK!!! Snart ska jag sätta tänderna i nya papprena!!

Tycker mycket om denna blyga kille från Greeting Farm.

  • Hår och skor Brusched Corduroy/Old Paper
  • Ansikte Tattered Rose Worn Lipstic
  • Skjorta Peeled Paint
  • Byxor Dusty Concord

Må väl där ute!

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Härligt Kort ! Passar en kille precis.
    Jag har fullt upp med beställda studentkort och sen har jag 2 LO i planerna.
    Men när jag ska hinna undrar jag. Jobbat hela helgen. Jag ligger väl och sover bort måndag.....nä, det e nog ingen risk....Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina