Bloggintresserade

onsdag 16 juni 2010

Datorn har brakat ihop.......

Ooohh nooo...säger jag bara!!! Skulle starta upp datorn i morse och det var bara svart på skärmen och vit text där det stod att ett fel har upstått och tre saker fanns att göra...eh inget fungerar!!! HJÄÄÄLP!!! Jag är ingen dator nerd men mannen är ganska duktig så jag hoppas att det snart ska lösa sig...just nu sitter jag på en lånad laptop ,,,alla mina bilder och annat ligger på datorn som har fått en härdsmälta men jag hoppas att det ska vara fixat i rödaste rappet! Om man ska se det från den positiva sidan så blir det ju en smula mer tid till själva pyssel skapandet och massa att visa er nr felet är åtgärdat!! Grrrr för datorer som inte fungerar!! Önskar er alla en trevlig kväll och hoppas kunna visa er lite saker i morgon!!! Många kramar Lina

6 kommentarer:

  1. Hi Lina
    hope you get sorted soon , its like losing a dear friend!
    hugs chris xx

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ojji,vad tråkigt med datan.Vågar inte hjälpa dig men tryck på F10 många ggr så får du se!!??Det rådet fick jag av en data supporter och det hjälpte!

    Kraam!

    SvaraRadera
  3. Oj va trist !
    Det händer här med då och då. Man blir så bekväm när datorn crashar så blir man bara hur irriterad som helst. hoppas den är igång snart och vi får se lite arbete.

    Kramar /Marina

    SvaraRadera
  4. aj, aj jag hoppas att du gjort backup... om inte skaffa en extern hårddisk och spara allt nytt varannan vecka eller 1 gång i månaden.
    Lycka till!!!!
    Kickie

    SvaraRadera
  5. Ohh stackars dig.. Man är mer beroende av datorn än man tror. Hoppas att det löser sig snart så man kan få se dina nya fina konstverk snart igen. Hoppas du får en rikitgt trevlig helg min vän! Kramar

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för alla tips och råd på mail och kommenatrer.....problemet är nog större än vi trott men som tur är finns det back up så det ska lösa sig så småning om hoppas jag! Undertiden ber jag om ursäkt för sämre bildkvalitet och kanske lite färre uppdateringar!!
    Stora tack kramar till er
    Lina

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina