Bloggintresserade

söndag 25 juli 2010

ALtrat tygalbum .....

Detta fina tygalbum hittade pojkarnas farmor för en spottstyver på en loppis uppe i Jämtland och när vi kom upp dit för ett tagsedan landade mina ögon direkt på detta och tyckte att lilla kusin Hanna skulle få det! Farmor Eva tyckte att det lät som en god idé och med sjusorters blommor (skulle bloggats till midsommar men glömts av i all hast) och lite annat smått och gott så blev det såhär!! Det var ett vackert men väldigt enkelt album i siden som blev lite mer personligt "Hannafierat" , tycker att det är kul att fynda på loppis och göra fint av sakerna, i början av sommaren for jag till rödakorsets loppis och fyndade gamla vackra plåtburkar, silver skedar och tårtgafflar till mina tavlor och en massa annat. Spets kan man faktiskt fynda på loppis!!Ångrar mig att jag inte köpte en virkad spetskrage jag hittade i Järpen, den hade suttit fint nu kan jag säga!!
Jag önskar er en härlig dag
Tackar för titten!
Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina