Bloggintresserade

torsdag 29 juli 2010

Bind it all till Tim Holtz distressInk och DT alster...

Detta album har varit klart en tid men legat på kö här i bloggen. det rymmer alla vackra distressfärger och massa inspirationsblad om vad man kan göra dessa! Har ni inte varit inne och tittat och läst på SCRAP& HOBBY-bloggen idag om hur jag gjort detta album så skynda dit nu!! Tackar så hjärtilgt för titten och önskar er en härlig pysseldag! Själv blir det till att hålla sig borta från solen...fick lite för mycket av den varan i går ute på Aröd tillsammans med bästa vännerna!!
Kram Lina

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Kan bara säga WHOOOOO!!!!Supersnyggt.Helt min stil!!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. WOW WEE lINA
    gosh, this is awesome, and so amazing, love it. looks like lots of work involved, but well worth the effort Lina its perfection.
    hope you are ok love chris xx

    SvaraRadera
  3. Hej Lina!
    Vilka fina saker du gör. Det är en fröjd att se på.Hälsningar från Camillas mamma

    SvaraRadera
  4. Hello!
    Inte har du skitit i det blå skåpet inte! hihi
    Gör väl inget med två inlägg heller ;)

    Detta album är verkligen helt ljuuuvligt!

    Hoppas vi ses snart och tack för de gulliga kommentarerna i min blogg! ♥

    SvaraRadera
  5. WOW Lina your creations are works of art each and everyone so beautiful so full of wonderful things to see I love it.
    Hugs
    Lorraine x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina