Bloggintresserade

onsdag 29 september 2010

Prima blomma och underbara höstlöv....

Hej på er!
Vilken fin höstdag det är...solen lyser från en klarblå himmel och DET gillar vi...passa på att njuta nu för rätt som det är regnar det på tvären och blåser så örona trillar av!!
Nu har jag kladdat igen..på ett naturfärgat papper med mycket struktur...denna gången använde jag oljefärg...bara just för att nyansen på färgen var så fin! Titta bara på dom ybervackra bladen och blomman från Prima oj oj oj.säger jag bara. Skulle kunna fylla ett helt rum med bara prima saker om jag fick!!! Tyllspetsen har jag veckat och sytt och bakom den sitter en höst hälsning med stämpel från Unity Stamps.....ja, det har shoppats lite!! Hihi.
Blev inspirerad att göra ett kort av en bild hos Simon Says och hakar på utmaningen!
Lite doodling och textstämpel från Inkido och nu önskar jag er en förträfflig dag i det fina höstvädret!!
Många kramar Lina
There is a fantastic colorfull view outside our window, the trees are changing into autumn wordrobe, (and so do I!!!). Simon Says has a terrific picture in a park by a little lake to be inspired by...so I was!!
Lovelly Prima flower and fall petals decorate my card as well as the lace/tull strip I stitched together. The orange/yello frame is painted with oilbased color! A little bit of distressing and doodleing and taa daaa! Done!!
Have a great day and I hope the sun is shining on you!!!
Hugs Lina

6 kommentarer:

  1. Det är så underbart, varmt och vackert!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. Prima rockar!!! Jätte härliga färger på kortet! Men är det inte lite fyrkantigt *fniss* Det är fint med tjock färg och doodling. Kram!

    SvaraRadera
  3. I love the flower and leaves! Such gorgeous colors. I also like what you did with the "go ahead wish"!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    SvaraRadera
  4. Jättefint "kladdat" och blommorna och bladen är underbara.
    Fick din blogg adress av din svägerska då vi har samma intressen, vi har gått i samma mammagrupp och umgås ofta.

    SvaraRadera
  5. Åååh så ljuvligt fint kortet är!!
    Du är fenomenalt bra!
    kram kram ♥

    SvaraRadera
  6. A fabulous creation Lena, I love your colours, all the wonderful techniques and your flowers and leaves are beautiful.
    So glad you could join us in the Simon Says Stamp challenge.
    hugs Heather xx

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina