Bloggintresserade

måndag 22 november 2010

Vintage Jul med Amelia från The greeting Farm

Det är bra för mig att jag kommit in i ett julkorts-stimm...på tiiiiden kan man säga!!! Hiihihh. Det blev bloggdag för mig igår hos Scrap&Hobby istället för på torsdag, för omväxlingsskull och jag passade även på att gästa Sari i butiken...lite nytt blev det också( inte så lite) ska medges men BARA helt nödvändiga saker!!! Jag har varit lite motspänstig till att ha en massa stansar med tagit mitt förnuft tillfånga och till mitt lilla stall kom idag hela 3 nya....dom får ni snart se användas!!
Jag har gjort ett julkort tillsammans med sötnosen "Amelia" från The Greeting Farm och hon är så himla rolig att färglägga.....typ vid halv ett i natt satt jag vid vårat köksbord skrattandes tillsammans med min gode pyssel vän Marie och färgade in denna snäcka!
Amelia är färglagd med distresser och är ni nyfikna på vilka färger jag använt kan ni kika här!! Huvva va jag retas!!!! Fyyy på mig!!!
Tusen tack för titten idag, kaffe och sen är det dax att jobba lite här hemma...det kommer en katt hit som ska få ta sina stygn innan Julverkstan drar igång!!!
Kram på er
Lina
Hello gyus!!
Vintage with The Greeting Farm......I kind of like having Amelia a little Cristmasy!! Didn´t think she would fit in this picture as well as she did...I see her more in bright sheery colors for birthdaycards and such.........but... How about you guys??? At least have a lot of support from Tim Holtz and thats not bad is it!!
Today I´ll be taking some stitches of a litte cat that got into a big fight...I´ll make a house call so that the cat feels at ease!!
Have a crafty thuesday peps!!!!!
Hugs Lina

1 kommentar:

  1. Hello Lina

    Another wonderful creation, this one has so much dimension and texture and loving the colours.

    B x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina