Bloggintresserade

torsdag 23 december 2010

Vintage med cool stämpel från over there....

Hoppas ni alla mår väl i julhetsen...igår var jag inne i sta´n och gjorde dom sista juklapps inköpen, det var fler än jag kan jag säga!! Det tog mig över en timma att komma ur parkeringshuset när jag skulle hem!!
Nu ligger i alla fall alla klapparna under granen och väntar på morgondagen!
Idag är det ju torsdag och min bloggdag på Scrap&Hobby, om du lägger en kommentar där kan vara med och ta chansen på en liten vinst! I morgon kommer det vara massor av inspiration och ett regn av vackra ting där!!
Som ni ser så kommer det ytterligare ett ljus och en tag här i dagens post, denna till Isacs fröken Ingela. Jag har använt färska stämplar från Cling stamps och My paperworld
till dessa projekt och bara älskar dom!
Sköt om er nu och glöm inte att även om man inte gör allt enligt orginalplanen så blir det jul i alla fall!!
Varma kramar Lina
Greetings Peps!!
I´m in a vintage role it seems, think it´s great for the holidays and all the time for thet matter giggles!! Very wintery outside our window and inside the Christmas feel i spreading, if you don´t open the door to our walkincloset wich is over the top covered with movingcartongs, but hey who needs to be in the closet anyway??!
I feel like it´s going to be a great Christmas in our house despite we are allmost nearly ready to get on our way to relocate. I know I keep going on about it byt It´s such a huge part of us at the moment so please bare with me!! Exchiting!!!
This little candle and tag is for Isacs kindergarten teacher Ingela, she was very happy when she got it and Isac was exchited to give it to her!
Well, time to go hit the days doings and happenings peps, so untill tomorrow then!
Have a great day
Hugs Lina

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina